Γενικά Κοινωνικές

Συμμετοχή σε Ημερίδα με θέμα: “Από το Λύκειο στην αγορά εργασίας”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης και της Γ΄ τάξης συμμετείχαν σε διαδικτυακή ημερίδα με θέμα: “Από το Λύκειο στη αγορά εργασίας ” στις 11/05/2026, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, με στόχο την ενημέρωσή τους . Διατέθηκαν δυο διδακτικές ώρες.