Την Τρίτη 31-03-2026 με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιήθηκε περίπατος όλων των μαθητών/μαθητριών της σχολικής μονάδας στο Γαλαξίδι και στη διάρκειά του πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική δράση (Παιχνίδι του Κρυμμένου Θησαυρού), που είχε ήδη υλοποιηθεί το προηγούμενο σχολικό έτος στη σχολική μονάδα, σε συνεργασία με το Γυμνάσιο με Λ.Τ. Ευξεινούπολης Αλμυρού και το Γυμνάσιο Χαλκουτσίου Ωρωπού, κατόπιν της πρότασης της Συμβούλου Φιλολόγων Ν. Φωκίδας και Επόπτριας Εκπαίδευσης Ν. Φωκίδας.