Την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας επισκέφθηκαν την Άμφισσα και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας “Ζήτημα Ζωής”, που διοργανώνει η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. Αρχικά, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από εξειδικευμένους συγκοινωνιολόγους μηχανικούς και εκπαιδευτές οδήγησης και κυκλοφοριακής αγωγής σχετικά με θέματα οδικής ασφάλειας. Επιπλέον, συμμετείχαν σε μια σειρά βιωματικών δράσεων με τη χρήση πρωτοποριακού διαδραστικού εξοπλισμού, όπως προσομοιωτών διαφόρων ειδών οχημάτων και πραγματικών οχημάτων, με στόχο την ευαισθητοποίησή τους ως αυριανοί οδηγοί και την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς.





