Γενικά

Δράση για την “Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας”

Την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2025 με αφορμή την “Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας”, πραγματοποιήθηκε δράση προαγωγής της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας και ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας για τη σημασία της ψυχικής υγείας. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από συζητήσεις και βιωματικά εργαστήρια οι μαθητές/τριες είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν σκέψεις, συναισθήματα, ανησυχίες και προβληματισμούς, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση της ψυχικής τους ανθεκτικότητας και την καλλιέργεια δεξιοτήτων απαραίτητων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του παρόντος και του μέλλοντος.

image